Lemondási Feltételek
Cancellation Policies

(English below! In any legal proceedings, the material in the Hungarian language shall prevail)

Érvényes / Validity: 2023.05.09-től

Részlet az ÁSZF-ből. Mindig az ÁSZF az irányadó!

 

5.13. Az időpont lemondás feltételei

  • Az előre lefoglalt időpont az esedékességet megelőzően 24 órával módosítható vagy mondható le díjmentesen.
  • Amennyiben a lefoglalt időpont mégsem megfelelő, vagy egészségügyi probléma lépett fel, kérjük, hogy a lehető leghamarabb értesíts minket a lemondásról, illetve módosításáról.
  • Lemondás / Módosítás elfogadott formái: e-mail, Telefon(csak nyitvatartási időben)
  • Lemondás / Módosítás NEM elfogadott formái : SMS, Viber, WhatsApp, Messenger, Instagram, stb…
  • Amennyiben a lemondás vagy a módosítási kérelem a kezelés/szolgáltatás időpontját megelőzően 24 órával nem érkezik meg a Szolgáltatóhoz, vagy a Felhasználó a lefoglalt időpontra nem jelenik meg, és előzetesen nem menti ki magát, úgy az addig befizetett díj nem jár vissza és adott alkalmat elveszíti.
  • Felhasználó nyilatkozik, hogy a lemondási feltételeket elfogadja, ellene kifogást nem tesz. Ezen felül Felhasználó a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ha a szolgáltatást az időpontját megelőző nap 24 órával nem mondja le, akkor az előre kifizetett díj nem jár vissza és adott alkalmat elveszíti.
  • Kifejezetten elfogadja hogy utólagos visszafizetése / visszatérítése beszámítása a késői lemondás miatt elvesztett alkalomnak nem lehetséges.
  • Amennyiben előre fizetés nélkül foglalta az érdeklődő az időpontot a szolgáltatónál és nem jelenik meg az időpontján, úgy következő időpontot kizárólag előre fizetést követően tudunk biztosítani.
  • Amennyiben a késői lemondás/módosítás/értesítés nélkül meg nem jelenés bizonyíthatóan vis maior  körülmények miatt történt, az ezt igazoló dokumentum bemutatása esetén következmények nélkül az elfogadásra kerül.

———————————————————————–

 

DATE CANCELLATION POLICIES

    • The reserved appointment can be modified or cancelled free of charge up to 24 hours prior to the scheduled time.
    • If the scheduled time is no longer suitable or a health issue arises, please notify us of the cancellation or modification as soon as possible.
    • Accepted forms of cancellation/modification: email, phone (during opening hours)
    • Not accepted forms of cancellation/modification: SMS, Viber, WhatsApp, Messenger, Instagram, etc.
    • If the cancellation or modification request is not received by the Service Provider at least 24 hours before the scheduled time, or if the User fails to show up for the reserved appointment without prior notice, the fee paid up to that point will not be refunded and the given appointment will be lost.
    • The User declares that they accept the cancellation policy and will not object to it. Furthermore, the User explicitly acknowledges that if the service is not cancelled at least 24 hours prior to the scheduled time, the pre-paid fee will not be refunded and the given appointment will be lost.
    • The User expressly agrees that a retroactive refund or reimbursement cannot be provided for a missed appointment due to a late cancellation.
    • If the customer reserved the appointment with the service provider without pre-payment and fails to show up for the scheduled appointment, the next appointment can only be provided after pre-payment.
    • If a late cancellation/modification/notice of non-attendance is caused by force majeure circumstances (VIS MAIOR), it will be accepted without consequences upon presentation of the relevant document.

In case of a legal dispute, the Hungarian language version shall prevail.