GYIK
Időpontfoglalás
Hogyan tudok időpontot foglalni?
Időpontot három módon foglalhatsz: telefonon, emailben vagy az online időpontfoglaló rendszerünkön keresztül.
Van online időpontfoglalás vagy csak telefonon lehet időpontot foglalni?
Van! Online időpontfoglalási lehetőséget biztosítunk a klinikán elérhető szolgáltatásainkra.
Hogyan tudom módosítani vagy lemondani az időpontomat?
Időpontodat módosíthatod vagy lemondhatod telefonon, emailben, vagy a legegyszerűbben az időpontot visszaigazoló emailben található linken keresztül.
24 órán belül is le tudom mondani / tudom módosítani az időpontomat?
Ha már van befizetett alkalmad, azt 24 órán belüli lemondás esetén elveszted. Ha nem szeretnéd elveszteni, készenléti díj ellenében tudsz új időpontot foglalni a pótlásra (az ár a kezelés idejével arányosan változik). Ha nincs előre befizetett alkalmad, új időpontot csak előre fizetés esetén biztosítunk.
Mi történik, ha késve érkezem a kezelésre?
A teljes kezelést maximum 10 perces késés esetén tudjuk elvégezni. Ennél nagyobb késés esetén csak részlegesen tudjuk elvégezni a kezelést (lézeres szőrtelenítésnél például nem az összes testrészt kezeljük), vagy egyáltalán nem tudjuk megvalósítani.
Van várólista, ha nincs szabad időpont?
Igyekszünk minél előbb új időpontokat megnyitni, hogy mindenki számára tudjunk helyet biztosítani. Ha mégsem tudunk azonnal időpontot adni és te jelzed, természetesen felveszünk a várólistára, és üresedés esetén értesítünk.
Fizetés és számlázás
Hogyan tudok fizetni?
A klinikán készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz. Elfogadunk SZÉP kártyát és egészségpénztár kártyát is. Előre fizetés esetén átutalással is rendezheted a díjat.
Kérhetek számlát a kezelésről?
Természetesen igen, minden kezelésről kérhetsz számlát.
Lehet egészségpénztár kártyával fizetni?
Igen, egészségpénztár kártyával is fizethetsz.
Lehet ajándékutalványt vásárolni?
Természetesen! Ajándékkártyát egész évben vásárolhatsz. Konkrét szolgáltatást is lehet vele ajándékozni, vagy összeget írunk ki, amit az ajándékozott szabadon elkölthet nálunk.
Megközelítés és parkolás
Van parkolási lehetőség a klinika közelében?
Igen, közvetlen a klinika mellett található utcai parkolási lehetőség.
Hogyan érhető el a klinika tömegközlekedéssel?
Az M3-as metró Gyöngyösi utcai megállójától 10 perc sétával érsz el minket, a 105-ös busz megállója pedig 5 percre van.
Kezelés előtt/után
Mennyi idővel előbb érdemes megérkezni a kezelésre?
Kérünk, hogy 10 perccel a kezelés előtt érkezz meg.
Mit kell vinnem magammal a kezelésre?
Alapvetően semmit nem kell hoznod. Ha konzultációra érkezel, érdemes listát hoznod a kezelést befolyásolható gyógyszereidről – amennyiben vannak olyanok, amiket rendszeresen szedsz – és az otthon használt termékeidről. Szőrtelenítési konzultáció esetén érdemes a hónalj területén vagy máshol egy kevés szőrt meghagyni, hogy a kezelő lássa annak minőségét.
Van előzetes konzultáció a kezelések előtt?
Igen, szőrtelenítés esetén a konzultáció kötelező, beauty kezelések előtt pedig erősen ajánlott.
Mit tegyek, ha a kezelés után szokatlan tüneteket tapasztalok?
A tünetekről emailben tájékoztasd csapatunkat. Ha külső jelek is vannak (például bőrkiütés), kérjük, csatolj fotót is az emailhez.
Kísérők és családtagok
Hozhatok kísérőt a kezelésre?
Van lehetőség kísérőt hozni, azonban a kezelésre csak te mehetsz be, a kísérőnek a recepción kell várakoznia.
Gyermekkel vagy babakocsival is érkezhetek?
Természetesen érkezhetsz gyermekkel vagy babakocsival is. Fontos azonban tudnod, hogy gyerekeknek lézeres kezelés közben tilos a kezelőben tartózkodni, egyéb kezelések alatt pedig biztonsági okokból nem ajánlott. Ha gyermekkel érkezel, érdemes kísérőt is hozni, aki a recepción vigyáz rá.
Akadálymentes a klinika? Kerekesszékkel is be tudok jutni?
Igen, megoldható az akadálymentesített bejutás.
Szolgáltatások és kényelmi funkciók
Van wifi és telefontöltési lehetőség a klinikán?
Természetesen van wifi a klinikán. Ha van saját kábeled, a recepción hagyhatod tölteni a telefonodat.
Milyen nyelveken beszélnek a szakemberek?
Kollégáink magyarul és angolul beszélnek.
Foglalhatok időpontot külföldről?
Igen, külföldi vendégeket is szívesen fogadunk! Fontos azonban, hogy ha csak rövid időre tartózkodsz Magyarországon, már az út előtt érdemes időpontot foglalni, mert azonnal, egyik napról a másikra nem tudunk helyet biztosítani.
Lehet több kezelést egyszerre elvégeztetni egy látogatás során?
Amennyiben a kezelések nem kontraindikálnak egymással, és időpontot is tudunk rá biztosítani, természetesen lehetséges.


